Tuesday, November 6, 2012

Cendol Bakar Kuala Selangor

Pernah nikmati cendol bakar?! hanya di Kuala Selangor... :)

siap ada drive thru lagi okeh!! :)

  
dan dia punya drive thru lagi panjang Q dari drive thru mekdi!!! :)

orang2 yg eat-in pun ramaiiiii!!

  
tempat diorg serve cendol. one side utk serve drive thru, the other side utk serve org2 yg eat in. not bad, huh? :)

the menu

  
peminum cendol 1. 

peminum cendol 2. 
syiok wooo minum cendol sambil borak2 di bawah atap nipah dgn angin sepoi2 bahasa.. 


  
the cendol :)

 
kitorg minum cendol bakar pulut tapai. refreshing!


so whats so special bout their cendols? sebab cendol diorg ni dibakar!! errr bukannya bijik2 cendol tu dibakar, tp diorg cairkan gula melaka tu dgn cara bakar.. unik kan? rasanya ramai gak yg tertipu sebab ingat cendol tu yg dibakar, termasukla penulis blog ni.. heheheh :p apapon sedap memang sedap. dan tersangat refreshing, rasanya pun lain skit drp2 cendol2 mamak... 

highly recommended!

location: Bukit Rotan, di main road KL-Kuala Selangor. ada banner kuning dan kereta bersusun2, kompom takkan miss punya gerai ni.. kitorg jumpa pon secara kebetulan jer sbnrnya... hehehhe :)


3 comments:

Sheikh Papa-NtiQ said...

perghhh...jual cendol pun bolih ramai macam ni orang datang....nak kene cuba nih!

izza said...

kakwan.. hini cendol ada dekat juga sama mak saya punya rumah.. dlm 5min gitu. tapi tak pernah singgah haha.. mana taknye.. sikit punya jem. seriau tengok huhu.. tapi bila dah baca gini terus terliur >_<

Anonymous said...

nama tokei dia bakar la..sbb tu nama cendol bakar..