Wednesday, November 30, 2011

GM kopitiam gua musang

Masa on the way balik kelantan aritu, kitorg singgah di Gua Musang. saja2 nak stretch kan badan sambil2 reload gula dlm darah. so takdela boring dan ngantuk sangat.. selalunya singgah je mana2 warung tepi jalan, tp aritu tetiba tertarik pulak tengok kopitiam baru kat Gua Musang tu. 

GM Kopitiam. terletak di bandar Gua Musang, betul2 kat tepi mainroad utk ke KL-KB. 

dia punya interior agak cosy. 

ada gambar2 lama bandar Gua Musang zaman dolu2..

hiasan pun diorg guna perabut/barang2 lama..
 restoran ni airconditioned, siap ada wifi lagi.

So on that day sebab tak brapa lapar sangat, kitorg decide nak makan mee jer. saja malas nak makan nasik sebab kunun nak diet hehehe :p 

cik Mek order mee hailam. hitam pekat. unfortunately tak sedap. masin dan dia punya bahan2 dlm tu pun kurang,diorg just letak isi ayam dgn udang je seekor dua..

cik Awe lak order mee bandung. worst than mee hailam, lagiiii la tak sedap!!! kuah dia tasteless, dan takde rasa pedas/masam/apa2 pon. dahla rasa dia lebih kurang sama dgn mee hailam je-cuma mee hailam gelap sbb berkicap. pastu telur pon takde, first time makan mee bandung yg takde telur! aiyoo!!

dia punya servis lak, lousy!! slow tersangatla slow! kitorg kena tunggu dekat 45min utk dpt makan mee hailam dgn mee bandung tuh.. terasa stress pon ada, sbb dahla otw nak balik kl kan.. time was very limited, diorg pulak serve food slow... :(

and the worst part was the bill!! harga mahal!! cam takleh terima akal bila diorg caj mee bandung dan mee hailam yg takde apa tu (even telur pon kedekut nk letak) RM5.90. kalau KL maybe ok sket lar, but this happened in Gua Musang!!! aisehman!!!


THE VERDICT

Food: Not good. tasteless.
Cleanliness: Clean. Even the toilets are very clean
Value For Money: No
Return again: No (unless if I desperately need to use their toilet!! hehe)

No comments: